Alternate Text

Din version af [[BrowserName]] er forældet, og nogle funktioner på siden virker muligvis ikke korrekt. Vi anbefaler, at du bruger den seneste version af Google Chrome

Ignorér / luk

Forhandlerprogram

I samarbejde med Legal Desk kan du tilbyde dine kunder juridiske produkter via vores juridiske platform. Som forhandler af Legal Desks produkter får du en lang række fordele samt at du udvider din produktportefølje.

Hvorfor vælge Legal Desk?

Legal Desk arbejder for at gøre juridiske løsninger tilgængelige for alle. Derfor har vi gjort det nemt for dig at oprette dine juridiske produkter digitalt til en brøkdel af advokatprisen. Vi er Danmarks førende leverandør af juridiske løsninger online og har mere end 100.000 tilfredse brugere. Som forhandler af vores produkter er du garanteret at dine kunder får en juridisk løsning i absolut topklasse.

 

 

Tilmeld forhandlerprogrammet

Juridisk forsikret

Legal Desk er forsikret som et traditionelt advokatselskab

Få kommision

       Modtag kommision som forhandler

Tilfredshedsgaranti

      100% tilfreds eller pengene retur

100.000 glade brugere

      +2.200 anmeldelser giver os 4,8 / 5 hos TrustPilot

Modtag straks

      Opret og underskriv dine dokumenter, når det passer dig

Lavet af advokater

Alle produkter er udarbejdet og testet af advokater

Bliv forhandler

Forhandlerprogrammet er lavet til dig, der er rådgiver, revisor eller bogholder, og som ønsker at kunne løse juridiske problemstillinger for sine klienter. Gennem programmet kan du nemt og hurtigt udvide din tilbudsportefølje og løse flere opgaver for klienter.

Fordele ved Legal Desks forhandlerprogram

Sådan fungerer Legal Desk

Bliv forhandler allerede i dag!

Klik på linket herunder og indtast navn og email, så vender vi vender tilbage hurtigst muligt.

 

FAQ

Ofte stillede spørgsmål

Hvornår får jeg udbetalt kommission?

Som partner i Legal Desks forhandlerprogram bliver du betalt efter hvert kvartal: 

  • Perioden 1. januar - 31. marts. (udbetales i den første uge i april)
  • Perioden 1. april - 30. juni. (udbetales i den første uge i juli)
  • Perioden 1. juli - 30. september (udbetales i den første uge i oktober)
  • Perioden 1. oktober - 31. december (udbetales i den første uge i januar)

 

Hvad får jeg kommission for at sælge?

Som forhandler har du adgang til alle Legal Desks produkter, som du kan sælge videre. Vi sætter en dyd i at være transparente, så når vi tjener penge, tjener du penge. 

Nogle produkter skal registreres hos staten, og medfører et offentligt gebyr. Det gælder f.eks. ved registrering af nye selskaber eller tinglysning. Vi udbetaler ikke kommission for gebyrer og afgifter, der går til det offentlige. Såfremt at du har benyttet dig af en rabatkode, vil der ikke forekomme nogen kommission.

  • Kommission forekommer ikke på offentlige gebyrer og afgifter
  • Kommission forekommer ikke på ordre med fratrukkede rabat beløber
  • Kommission forekommer ikke på gratis produkter

 

Hvordan fungerer underskriftsmodulet?

På Legaldesk.dk bruger vi et digitalt underskriftsmodul, så du og dine klienter nemt, sikkert og hurtigt kan underskrive dokumenter, der er oprettet gennem Legal Desk. Når du har oprettet et dokument, kan du invitere klienter til at underskrive, hvis dokumentet er oprettet på deres vegne eller selv underskrive med NemID, hvis det er dit dokument. Du inviterer klienter til at underskrive dokumenter ved at indtaste deres email. Herefter modtager de en invitation til underskrift af det specifikke dokument. 

 

Hvad hvis mine kunder ikke har NemID?

Hvis din klient ikke har NemID, kan man underskrive dokumentet i hånden. I det tilfælde skal man printe dokumentet, underskrive det og uploade det igen i Mine Dokumenter. Du får besked om, hvornår og hvordan det skal uploades inde i Mine Dokumenter under tidslinjen for det specifikke dokument. 

 

Kan jeg snakke med en advokat hos Legal Desk?

Nej. Men du kan snakke med en jurist eller en sagsbehandler. Vores kundeservice inkluderer både sagsbehandlere og jurister, der kan besvare juridiske spørgsmål eller spørgsmål vedrørende processen.

Vores kundeservice har åbent alle hverdage fra kl 9 - 17. Vi kan kontaktes på telefonnummer 93 87 78 89, via chat på hjemmesiden eller på mail kontakt@legaldesk.dk.

 

Kan jeg stole på juraen som Legal Desk laver?

Ja. Alle vores produkter er udarbejdet af advokater og forsikret gennem HDI Gerling. Det betyder, at vores produkter har samme sikkerhed og gyldighed som hos en traditionel advokat.

 

Hvordan laver jeg et dokument?

For at lave et dokument, skal du trykke på knappen “Start nu” på den side, under det enkelte dokument. Herefter bliver du sendt til en online formular, som stiller dig en række let forståelige spørgsmål. Der vil være vejledning og eksempler til de forskellige spørgsmål undervejs. Dine svar bliver brugt til automatisk at generere et juridisk dokument tilpasset dine juridiske behov. Når du trykker på “Afslut og læg i kurv”, sendes du videre til betalingssiden.

 

Er Legal Desk forsikret?

Ja. Legal Desk er forsikret som et traditionelt advokatfirma. Vores forsikring er hos HDI Gerling, som er det foretrukne forsikringsselskab for advokater.

 

Er jeg ansvarlig for det juridiske, når jeg opretter dokumenter for mine kunder?

Nej. Ansvaret for dokumenterne juridiske gyldighed og sikkerhed ligger 100% hos Legal Desk, hvorfor vi er forsikret som et traditionelt advokatfirma. 

Som bruger af Legaldesk.dk er du dog ansvarlig for rigtigheden af de oplysninger, du afgiver i formularen, når du opretter dokumenter. Det gælder uanset, om du opretter dokumenter til privat brug eller på vegne af klienter (som forhandler). 

Er oplysningerne i et dokument forkerte (tastefejl eller misinformation) kan det ændres ved at redigere dokumentet inde fra Mine Dokumenter, inden det underskrives. Opdages fejlen først efter underskrift, skal du kontakte kundeservice.

 

Kontakter Legal Desk forhandlerens kunde i forbindelse med et køb?

Nej. Når du opretter et dokument på vegne af en klient, er det dig, der står for kontakten til klienten. Vi har ikke brug for oplysninger fra klienten, og tager ikke kontakt til vedkommende. Hvis klienten tager kontakt til os, henviser vi til dig, der er forhandler.

Hvordan fungerer kundeservice hos Legal Desk?

Vores kundeservice består af jurister og sagsbehandlere med indgående kendskab til alle vores produkter og services. Hvis du har spørgsmål vedrørende specifikke dokumenter, sagsbehandling eller lignende, står de klar til at hjælpe dig videre.

Kundeservice har åbent alle hverdage fra kl 9 - 17 og kan kontaktes på telefonnummer 93 87 78 89, via chat på hjemmesiden eller på mail kontakt@legaldesk.dk.

 

Hvad med GDPR og databehandleraftaler?

Vi har integreret vores GDPR- og databehandleraftale i vores Handelsbetingelser punkt. 8: Behandling af personlige oplysninger. Legal Desk må behandle data på vegne af rådgivere (forhandlere) som benytter Legal Desk til at udarbejde juridiske dokumenter på vegne af deres klienter. Læs mere her.

 

Sådan virker Legal Desk

Legal Desk arbejder for at gøre juridiske løsninger tilgængelige for alle. Derfor har vi gjort det nemt for dig at oprette juridiske dokumenter digitalt til en brøkdel af advokatprisen.

Du udfylder vores formular på 5-15 minutter. På baggrund af dine svar, udarbejdes alle de nødvendige dokumenter automatisk. Du modtager dem så snart, du har gennemført betaling. Herefter kan du følge processen online. 

 

Bliv forhandler allerede i dag