Support har åbent mandag til fredag kl. 10.00 - 15.00. | kontakt@legaldesk.dk | Tlf. 93 87 78 89

Billige priser hos Legal Desk
Vi har hjulpet +275.000 kunder.
Skal vi også hjælpe dig?

Få juridiske dokumenter og services af høj kvalitet til en overkommelig pris hos Legal Desk. Vores effektive løsninger er nemme at anvende og er alle kvalitetssikret af vores jurister.
I modsætning til traditionelle advokater er processen transparent fra start til slut.

Se vores priser herunder.
Besparelsen er beregnet ud fra hvad det vil koste hos en traditionel advokat.

Priser Erhverv

I nedenstående ser du priser ekskl. moms for erhvervsydelser samt hvor meget du sparer i forhold til brug af traditionelle advokater.

Ofte stillede spørgsmål.

Hos Legal Desk bliver alle dokumenter udarbejdet automatisk, ligesom en række processer også er automatiseret.

Det vil sige, at når du opretter et dokument, f.eks. en låneaftale, bliver dit dokument automatisk lavet ud fra de oplysninger, du indtaster, i formularen. Dette er modsat traditionelle advokater, der manuelt skal lave alle dokumenter i hånden.

Det betyder, at du får samme sikkerhed og kvalitet, men til en langt lavere pris. Du får desuden dine dokumenter med det samme, og er derfor heller ikke afhængig af kontortider osv. 

Ja, alle vores dokumenter er udarbejdet af erfarne jurister og advokater og følger dansk lovgivning.

De fleste dokumenter leveres øjeblikkeligt efter udfyldning af formularen. Enkelte dokumenter kræver manuel gennemgang og kan tage lidt længere tid.

Du kan altid kontakte vores kundeservice via chat, e-mail eller telefon. Vi sidder klar til at hjælpe dig med spørgsmål og udfordringer.

  1. Vælg det dokument, du har brug for, på vores hjemmeside.
  2. Udfyld en simpel online formular med de nødvendige oplysninger.
  3. Modtag dit færdige juridiske dokument direkte i din indbakke – hurtigt og nemt!

Ja, hvis du opdager fejl eller har brug for rettelser, kan du opdatere dokumentet indtil du har underskrevet dit dokument efter køb.

Ja. Hvis du ikke besvarer hele formularen på en gang, men ønsker at gemme dine svar for at færdiggøre den senere, kan du trykke på “Gem udkast”, som du får mulighed for, når du er ved at forlade siden. Ved at trykke på “Gem udkast” får du mulighed for at oprette en bruger, hvor din kladde vil blive gemt. Under “Mine dokumenter” kan du finde din kladde, som du kan tilgå ved at trykke på “Færdiggør”. På den måde er det altid muligt at gå til og fra formularen, hvis du har behov for det, også selvom du lukker Legal Desk-siden ned.

Mange af dokumenterne kan underskrives digitalt med MitID og der er derfor ikke behov for at printe det ud og underskrive det i hånden. Dog er der en række dokumenter, der skal underskrives fysisk i hånden, da der eksempelvis er krav om, at nogle dokumenter skal underskrives foran en notar. Det vil altid være oplyst, hvorvidt du kan underskrive med MitID eller ej på hver enkelt side.

Ja, du kan under hele forløbet klikke tilbage i den intelligente formular til dine tidligere svar og ændre disse. Du kan også ændre svarene, selvom du har besvaret alle spørgsmålene og lagt dokumentet i indkøbskurven, du skal blot trykke på “Rediger” i indkøbskurven. Det er først, når du har betalt for dokumentet, at svarene bliver låst og du ikke længere kan ændre dine svar.

Har du spørgsmål?

Få hjælp af vores jurister - gratis og uforpligtende